رگولاتور بانک خازنی چیست؟

به منظور تامین توان راکتیو به مقدار نیاز بارهای سلفی فعال در هر لحظه نیازمند رگولاتور خازنی می باشیم. به عبارت دیگر اگر نیاز باشد خازن ها متناسب با کم و زیاد شدن توان راکتیو مصرف کننده وارد مدار شوند نیاز به قطعه الکتریکی دیگری می باشد که با اندازه گیری توان راکتیو مصرف کننده، دستور قطع و وصل کنتاکتورها جهت وارد شدن و خارج شدن خازن های مختلف به شبکه را صادر نماید. بنابراین بانک خازنی اتوماتیک در جهت اصلاح ضریب قدرت مجهز به یک رگولاتور خازنی هوشمند است. رگولاتور خازنی در واقع قسمت اصلی این سیستم محسوب می شود.

 

رگولاتور هوشمند ازیک میکروپروسسور و چند رله شکل گرفته که با اندازه گیری ولتاژ و جریان مدار و ضریب توان بار به صورت هوشمند و به مقدار مورد نیاز خازن به مدار وارد یا خارج می نماید . رگولاتور بانک خازنی اندازه و شکل موج ولتاژ و جریان و اختلاف زمانی آنها را اندازه گرفته و پس از انجام محاسبات لازم، ظرفیت خازنی مورد نیاز را بدست می آورد و ترتیب به مدار آمدن و یا از مدار خارج شدن خازن‌ها در یک بانک خازنی را تعیین می کند و سپس متناسب با بار راکتیو مورد نیاز، فرمان قطع و وصل را به کنتاکتور‌ها صادر می‌کند (در واقع عمل سوئیچ کردن خازن ها توسط کنتاکتورهایی که به وسیله رگولاتور کنترل می شوند، انجام می گیرد).

قیمت رگولاتور بانک خازنی به تعداد پله و برند آن بستگی دارد.

تغذیه رگولاتور ها معمولاً با ولتاژهای ۲۲۰ و ۳۸۰ ولت انجام میگیرد. پله های رگلاتور متشکل از یک رله و چندین کنتاکت باز میباشد که هر کنتاکت باز به یک کنتاکتور وصل میشود ؛این رگولاتورها در مدلهای ۴ پله ۶ پله ۱۲ پله و غیره ساخته می‌شوند .برای هر پله خازن یک سری فیوز جداگانه در نظر گرفته می شود. در شبکه فشار ضعیف نمونه ولتاژ مستقیما از خط و نمونه جریان توسط یک ترانس جریان به

 رگولاتور پارس مت متصل می شود.

رگولاتور بانک خازنی 4 پله

رگولاتور بانک خازنی 6 پله

رگولاتور بانک خازنی 8 پله

رگولاتور بانک خازنی 12 پله

قیمت رگولاتور بانک خازنی به تعداد پله و برند آن بستگی دارد.

تغذیه رگولاتور ها معمولاً با ولتاژهای ۲۲۰ و ۳۸۰ ولت انجام میگیرد. پله های رگلاتور متشکل از یک رله و چندین کنتاکت باز میباشد که هر کنتاکت باز به یک کنتاکتور وصل میشود ؛این رگولاتورها در مدلهای ۴ پله ۶ پله ۱۲ پله و غیره ساخته می‌شوند .برای هر پله خازن یک سری فیوز جداگانه در نظر گرفته می شود. در شبکه فشار ضعیف نمونه ولتاژ مستقیما از خط و نمونه جریان توسط یک ترانس جریان به

 رگولاتور پارس مت متصل می شود.

رگولاتور بانک خازنی 4 پله

رگولاتور بانک خازنی 6 پله

رگولاتور بانک خازنی 8 پله

رگولاتور بانک خازنی 12 پله

ازن  یک گاز طبیعی در جو زمین است و یکی از قوی ترین اکسید کننده های طبیعت است. در اتمسفر فوقانی، ازن  نور فرابنفش خورشید را فیلتر می کند

ازن  همچنین می تواند توسط واکنش های الکترولیتی و شیمیایی تولید شود، اما ژنراتورهای UV و الکتریکی گاز ازن  رایج ترین برای تصفیه آب هستند.

UV سالهاست که به صورت تجاری در صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی، نوشیدنی و الکترونیک به ویژه در اروپا استفاده می شود. در ایالات متحده، در اوایل دهه 1900 برای گندزدایی آب آشامیدنی استفاده می‌شد، اما به دلیل هزینه‌های عملیاتی بالا، تجهیزات غیرقابل اعتماد و محبوبیت روزافزون ضدعفونی‌سازی با کلر رها شد.

یک نیاز به نیاز برای ضدعفونی UV با سیستم‌های لامپ، منبع برق در دسترس و قابل اعتماد است. در حالی که نیازهای برق سیستم های ضدعفونی لامپ UV جیوه کم فشار متوسط ​​​​است، اما برای ضدعفونی کردن آب نیاز است.

لامپ UVC

لامپ یو وی 

بادکنک فویلی هلیومی

بادکنک هلیومی عمده

فروش عمده بادکنک

بادکنک فویلی عدد

بادکنک فویلی حروف

فروش انواع کاغذ کادو

پوشال فویلی

پوشال کادویی

پرده متالایز

روبان فویلی

ربان بادکنک

چاپ متالایز

چاپ فلکسو

چاپ متالایز پنجره دار

چاپ هولوگرافیک

 

 

 

 

Comments

Popular posts from this blog

رگولاتور خازنی پارس مت